Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-09, 09:08   #23
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Jepp, da er jeg igang med Ketolysekuren

Du kan jo velge å se på lavkarbo som en måte å spise sunt på, og ikke som en diett hvis det hjelper (i forhold til det terapeuten din sa).

Ellers vil jeg anbefale deg å ta en titt på denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24409
Søvn er viktig!

Når det gjelder grønnsaker håper jeg at du har fått en liten aha-opplevelse. Det fikk jeg når jeg begynnte med dette kostholdet for to år siden. Jeg likte ingen grønnsaker, men nå liker jeg det aller meste. Eneste jeg ikke tåler er når de er vassne og overkokte ... Hvis du fremdeles sliter, så spis noe du liker, og bare littegrann av det du ikke liker. Ser du liker ovnsbakt paprika, så lag det! Og prøv deg fram med de forskjellige oppskriftene på forumet! (Når du orker.) Jeg syns at matlagning har blitt mye lettere etter at jeg begynnte med lavkarbo, for jeg slipper jo å koke poteter eller ris, og det er ofte det som tar tid!

Trist at du har slike smerter, håper det ordner seg! Lykke til videre!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat