Tråd: Treningsforum
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-13, 11:14   #10
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Treningsforum

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Superfit etter graviditet
Burde kanskje byttet ut "What`s your excuse" med "It`s possible" så synes jeg det hadde vært mye bedre.

For det er jo mulig å nå sine mål, selv etter å ha født 3 unger så tett. Men uansett så må det der ha kostet utrolig mye blod, slit, svette og sikkert tårer også.
Beundringsverdig og all ære til de som er så dedikert og evner å prioritere både familie og unger i tillegg til seg selv.

Veldig imponerende, må være herlig å få dette til. Men kan jo skjønne at andre reagerer på profilen hennes, da. Hun har lyktes, mens andre ikke lykkes for de har andre prioriteringer.
Som på alle andre områder er kroppene våre forskjellig, noen kropper klarer denne bragden, mens mange andre ikke klarer dette. Ei jeg kjenner går nå gravid med andre mann. Hun har så lenge jeg har kjent henne vært slank og hun er opptatt av kosthold og helse. På den slanke kroppen hennes er den høygravide magen hennes. Ikke et gram overflødig fett, og hun virker frisk og rask og leverer poden i barnehagen på sykkel. Så jeg er overbevist om at hennes kropp raskt vil finne tilbake til opprinnelig form ikke lenge etter fødselen. uten så altfor mye trening.
Og da har jo hun et helt annet utgangspunkt enn om du legger på deg 30 pluss i et svangerskap, sliter med bekkenløsning eller andre ting.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat