Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 20:32   #47
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

Jeg er en sånn som har en tendens til å endre kosthold hver uke, jeg holdte på å gjøre det igjen, å heller velge Atkins denne gangen. Det positive er att jeg har lært mye om meg selv i løp av dette året, å jeg har funnet ut hva som funker for meg, å det er Ketolyse. Å jeg måtte bare minne meg på det denne gangen å. Kickstartern min var bare det att jeg startet med sånn nada karbs i en uke, å jeg omfavnet alt det fæle, hodepine, kvalme, svimmel, etcetc. Jeg tok det som bevis på at det funket, å testet med urinstix.
Bare tenk på de gode resultatene du fikk første gang, å innse det att gresset ikke er grønnere på den andre kosthold siden

Takk for svar Ja, gresset er som oftest ikke grønnere på andre siden. Jeg går veldig matlei denne gangen merker jeg. Sist spiste jeg mye omelett og ost osv, men det virker liksom ikke denne gangen. Har vært redd forat jeg måtte telle kcal i tillegg, og det frister utrolig lite!!! Det var det som var så greit med ketolyse, jeg kunne holde meg til ting som ikke var karbohudrater i, og slapp tenke på å telle. Den første uken din, hva spiste du da? Jeg er klar for å gi jernet!

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat