Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-04, 16:23   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Thumbs down

Jeg har lagt merke til at det er de barna som er mest sære i matveien som vokser minst. Mange barn spiser ikke kjøtt fordi det kan være litt seigt å tygge og fisk, det spiser ikke foreldrene engang . Brød med helkorn skal de heller ikke ha og grønnsaker spiser de bare hvis det er kokt for lenge. Når barn spiser bare mosa mat til langt oppi tenårene er det ikke så rart de ikke vokser. Det går i pølse, fiskeboller, pannekake og spagetti med en kilo ketchup på. Og brus og godteri det får de nesten hver dag så mye som de greier. Foreldrene er bare glad til de bare spiser noe. Det blir forlite protein av ett slikt kosthold og da går det utover veksten.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat