Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-14, 21:39   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nokon som har erfaring med perioral dermatitt?

Opprinnelig lagt inn av Neri, her.

Har kikka på bilder av rosacea, og det ligner ikkje på dei bildene der. Mitt eksem går som ein ring rund munnen og inn i nasegropa + rundt augene. I går begynte det rundt munnen (byrjar alltid der) med sviing også kjem det små væskefyllte blemmer for så å bli rødt prikketeog hovent. I dag har det begynt rundt augene og Skal stikke innom hudlege og høyre om det er noko eg kan smyrje på, for får IKKJE lov å smyrje med kortison, og til no så er det berre kortison som har tatt det -ei lita stund!

Ofte når jeg har utslett holder jeg det i sjakk ved zovirax. Fås kjøpt på stort sett alle butikker. Verd et forsøk? Jeg har rosacea.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat