Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-06, 13:09   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er såååå møkkalei av egg!

Hvorfor ikke spise middag til frokost? Vi er jo blitt "opplært" til at alle måltidene skal være forskjellige, men hvorfor skal de egentlig det? Koteletter eller laks til frokost går helt utmerket det, så kan du ta pannekake eller noe annet til middag, kanskje en suppe med godt med fløte i?

Så lenge det er sunt så ser jeg ikke problemet med å spise hvasomhelst til frokost. Hva med en tallerken full av feks røkt skinke, deilig ost i skiver/staver, agurk i staver, oliven, fetaost... Avokado? Selleri?

Lag feks fete kjøttkaker/kjøttboller og spis til de måltidene du vil. Dypp dem i tzatziki (laget på seterrømme, smaker knallgodt) eller rømme tilsatt krydderier eller diverse.

Stek feks kjøttfulle pølser (Lidl har lavkarbopølser men de er jo dyre da..) og ha eggerøre til? Eller spis kalde krydrede koteletter med kryddersmør eller rømme? Kaldt kjøtt er jo digg!

Kald kylling? Grillkylling er digg, eller du kan steke opp noen fileter og spise dem kalde i stykker? Med fetaost til eller med smeltet ost over?

Løvbiff med smeltet ost er FRYKTELIG godt!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat