Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 19:13   #22
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Små barn - sukker vs kunstig søtning - hva er verst?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Tror jeg kanskje ble litt misforstått her. Dette er en sjelden gang og da skal det være en sabla god grunn. Som regel så er jeg ganske bestemt med han i butikken og han slår seg alltid litt vrang. Men han er av den stille typen som bare legger seg ned og venter på en måte, så selvsagt er ikke det noe å gi seg på
Har fått høre det der med at foreldrene bestemmer osv så mange ganger nå at jeg blir litt lei av den praten Jeg takler mitt eget barn og har ingen problemer med å si nei til han i butikken så det vet jeg fra før Vi snakker alltid sammen før vi går inn om hva vi skal ha og hva han ikke kan få.

Faktisk! så er butikkdamene på lokalbutikken verst. Altså DE snakker til sønnen min om hva han kan og ikke kan få, så jeg har måttet krangle med de et par ganger om han får noe godteri eller ikke.. sært. sånt er irriterende synes jeg.


Butikkdamene i lokalbutikken har jo ikke noe med det å gjøre, men de forsøker kanskje bare å hjelpe siden barnet ditt alltid slår seg litt vrang i butikken?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat