Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-07, 07:51   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er "nilling"?

Opprinnelig lagt inn av SallySykebil, her.

Men lurer litt, det er vel 14 dager man skal være på induksjon slik jeg har forstått det? Kan man utvide perioden dersom man ser gode resultater?

Ja, det kan du. Jeg har ekstrem treig forbrenning og gikk leeeeenge på Induksjon. Kjenner flere som har gått langt over et år... (faktisk flere år).
Men det anbefales ikke å gå så lenge.

Sitat:

Det jeg tenkte var å ta (minst) èn uke med kunn kjøtt, fisk og grønt, pluss fett og oljer. Så vil jeg introdusere en og en ting av annet, feks fløte, rømme, ost, splenda osv for å se om en av de tingene kan være min årsak til dårlig vekttap. Er dette noe som kan fungere, eller fins det andre, og bedre, måter å finne ut av dette på?

*nikker energisk* Det er en veldig fin og klok måte å gjøre det på. Det er jo i praksis induksjon det - bare litt strengere. Det kan veldig godt fungere - og det er en smart måte å finne ut av hva du tåler/ikke tåler på !

Skal følge med deg !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat