Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 14:16   #24
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Mange tråder her inne starter pga frustrasjon over det samme "problemet". Hvor mange uker sier Torkil man skal vente før man gjør noen endringer? Han sier jo det er normalt med slike pauser i vektnedgangen uten at man skal gjøre endringer av den grunn. Det er kroppens tenkepause før den fortsetter å gi fra seg fett, sier han. Hvis man har brukt partystoppere og gått ned i vekt med dem i kostholdet er det jo neppe de som er årsak til veknedgangspausen.

Det gikkTO MÅNEDER før jeg gjorde endringer, da kuttet jeg ut alt som blir kalt partystoppere (tomater, brød, nøtter, meieriprodukter osv), samtidig som jeg tok cocosashoter. Etter 3 uker orka jeg ikke å være uten fløte, ost og nøtter, så jeg begynte å spise litt igjen men i begrensde mengder, men med cocosashot. Har gjort det i litt over en uke nå uten at det hjelper. Så etter helga er dt tilbake på spis deg slank

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat