Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-13, 11:09   #82
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Helsemeny1

Takk for innholdfortegnelse.

Jeg konstaterer at dette ikke på noen måte er noe for meg. Med karbohydratinnhold på mellom 48 og 78 gram i produktene og mye fruktose er dette veldig langt fra hva jeg anser som lavkarbo og dette er ikke noe mer spesielt enn andre pulvertilskudd og kurer.


Det er alltid interessant å holde seg oppdatert om hva som finnes på markedet. Dog vil jeg tro at om man sammenligner f.eks Herbalife, Fitline, CampKilo og andre slike pulverdietter så vil man oppdage at det er såpass likt at ingen av de kan påstås å være revlusjonerende.

Hver får finne sin vei og om man kun lever på slikt pulver vil man komme i ketose pga lavt kaloriinntak, ikke pga pulveret er lavkarbo, bare så man er klar over det før man begynner.

Jeg synes (merk: min private mening) at bør ha kontakt og følges opp av lege med slikt om man ikke går ned på lavkarbo, en tur til Hexeberg eller Fedon-klinikk kan være lurt i steden for å holde på helt av seg selv. At man spiser ren mat i tillegg på Helsemeny er positivt.

Selv om man selv ikke vil bruke slikt så forbeholder jeg meg retten til å være nysgjerrig og om folk heller i seg pulver uten å være klar over innholdet så blir jeg rett og slett skremt. Det er din kropp og uansett hvilken vei du bruker til å gå ned så vit hva du putter i kroppen i det minste.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat