Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 10:30   #41
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Nille

Torkil ! Åh, det det var godt - da forstår vi hverandre !

Bolla Piggsvin ! Vi krangler ikke vi vettu, vi bare diskuterer ! Jeg tar også progesteron krem mot PMS plager (hetetokter og nattsvette). Har blitt helt kvitt plagene og nå, etter 6 mnd kom mensen tilbake. Vet ikke om jeg liker det så godt..... Jeg måler ikke om jeg er i ketose (har ikke stix engang - heiv dem for lenge siden), men jeg regner med at jeg er det på grunn av bl.a. smaken i munnen/ånden. Interessant tema - er man lettere i ketose og muligens forbrenner mer med progesteron krem ?? Eller er det andre årsaker ? Jeg har ikke sett noe dokumentasjon på dette noe sted, men det er jo i tilfelle en interessant bieffekt for oss som nærmer oss eller er i overgangsalderen !

Torkil ! Har du noen tanker om dette her ?

Kom mensen tilbake, sier du? Og du er 49? Huff da, mora mi hadde mensen til hun var 55 uten å bruke noen hormoner, jeg kommer vel til å ha den til jeg er 70 jeg da??!! Men heller det enn å føle seg som en ballong som er i ferd med å sprekke, slik jeg var før. Gubben er også fornøyd, han sier han har fått ny og forbedret dame!

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat