Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-08, 14:31   #1
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Ketolyse og trening

Hei:-)

Jeg er ny her inne og prøver meg med en ny tråd. Jeg er ferdig med mine to første uker i ketose - og sliter med treningen. Ikke fordi jeg ikke vil - men kroppen fungerer ikke.
Jeg er vandt til å trene ganske mye, både styrke og kondisjon. Jeg elsker å løpe og har PT som hjelper meg med styrken.
Jeg trenger å ta av 10-15 kilo og dette er min siste utvei. De sitter utrolig hardt.
Problemet mitt er at jeg mister alt som heter krefter når jeg løper og er tvunget til å sette ned tempoet veldig, men det må jeg nok regne med. I tillegg så sliter jeg med å gjennomføre 30 minutter - mot før + 60.

Er det noen der ute som har noen råd til meg? Kan jeg regne med at det blir bedre? Bør jeg presse kroppen og håpe at den skal venne seg til det - eller er det ting jeg kan gjøre sev for å forbedre kapasiteten min uten at jeg går ut av ketose?

Vær så snill å hjelp meg - jeg ønsker ikke å slutte med kuren ei heller slutte med treningen.

Hilsen
Lillemor


Sist redigert av LilleM0r : 28-09-08 kl 15:01.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat