Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 11:40   #82
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Var på vekten i dag jeg også, det var jo j....ig gøy-500 gr opp-skal ikke ha perioden nå, så det er ikke det. Men jeg hadde jo, for de som ikke fkk det med seg, glemt å salte maten hele fase en og ble møkkdårlig, men gikk ned 4,9 kg, veldig fornøyd! Nå er jeg frisk og salter maten og går opp- må jeg liksom velge blant to onder jeg da ellerHele mitt voksne slankeliv har jeg sett andre rase ned på alt mulig, mens jeg stamper og strever og får det til lenge etter de andre er ferdig ...Dr hetland påstod jeg var en sånn som gikk lett ned da alle som hadde vekten mest rundt midjen var slike som gikk lett ned(yeah right...)Prøvde å si at jeg har nå slitt med mye annet som ikke har virket, da lo hun bare...hmm. Ikke meningen ¨å dra ned positivstemningen her, men er så lei av å være uheldig med vekten, er på tide jeg lykkes bare...

dette skal du ikke ta så tungt , straks er denne halvkiloen vekk igjen ,den har ikke lagret seg som fett i kroppen din,,det er rett og slett kroppen som holder på vannet,og det har ikke noe med saltet å gjøre ,jeg merker det godt selv ,når jeg en dag ikke tisser så mye som jeg pleier ,har jeg gått opp,men dagen derpå er den borte og noen ganger har jeg tilogmed gått ned mer

jeg veier meg to til tre ganger om dagen ( helt sykt) men har lært av det at vekta forandrer ,og har sluttet og la det deppe meg ,,
for jeg vet at så lenge jeg har spist riktig, så er det ikke jeg som har gjort feil,,men kroppen som holder igjen,
en dårlig trøst,men er nok derfor vi blir oppfordret til ikke å veie oss så ofte,,egentlig burde vi veid oss kunn en gang i mnd

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat