Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-14, 09:43   #23171
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Urinveier og nyrer. Mulig du har en nyrestein som irriterer feks!Sist gang trodde jeg jeg hadde menssmerter, viste seg å være en nyrestein i klem. Ble en 9 måneder lang affære......
Syns du skal snakke med fastlegen/legevakt om det plager deg, for brått kan det haste.
(Sier hun med en Gubbe som har hatt 2 UVI som har blitt til blodforgiftning uten å ha gitt noen symptomer først!)

Ja, jeg tror det er noe nyregreier (men har ikke feber som ved nyrebekkenbetennelse). UVi-prøva skulle sendes til dyrking, og om det heller ikke slår ut blir det en tur til gyn for å utelukke at det er eggstokkene som bokstavelig talt har slått helt krøll på seg, og så en nyresjekk tenker jeg. Har hatt menssmerter i ni uker i strekk også, så begynner å bli lei nå! (Og det sier litt om hvor lei når jeg faktisk gidder ta hele runden ) Har litt i bakhodet at om jeg ikke tåler ED produktene kan det slå ut på nyrene, og nå har jeg jo gått på de i 16 uker...
Ang det med UVI og blodforgiftning Kitt, har de sjekket om han kan ha en slyng på urinlederen? Da blir det liggende igjen urin som ikke blir skylt ut, og den blir forurenset. Broren min hadde det, og han fikk blodforgifting av det da han var bare fem uker gammel. Ble operert da han var 18 mnd og ikke vært plaget siden (nå 35 år).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF