Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-15, 09:54   #15
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Farlig trening!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg ser på ymse sider at mange ikke har forstått det ts mente. Selv etter ytterlige forklaringer. Det ts sier er jo at 30 min aktivitet om dag er ok! Det er ikke snakk om enten eller som noen kanskje tolker... Og deretter at både for lite og for mye er både uheldig og kanskje helseskadelig. Er det så vanskelig å forstå det da?

Hvis du sikter til at vi for eksempel har spøkt i en journal om farlig trening- for meg er faktisk fortsatt det at ts forenkler budskapet samtidig som jeg oppfattet det som tekstreklame (når man er en stor del av sitt eget varemerke, trenger man ikke linke til ketolysekursiden, spesielt når bok fås kjøpt mange andre steder).

Og hvis innlegget ble postet to steder, blant annet i treningsdelen av forumet, fordi Torkil sier at han regner med at de som leser det ene ikke leser den andre forumdelen- HVIS det var riktig at vi som trener en del ikke leser Ketolysedelen, hva skal vi da med det innlegget? Slutte å trene og begynne på Ketolyse? Jeg tipper at det ikke var det han mente, men redegjøringen for intensjonene med innlegget var for tamme, altså. Og selv om Torkil har vært aktiv her noen år og skrevet innlegg med gode råd til brukere, så må man trå varsomt hvis man har flere roller- som lege/selger av produkt i samfunnet, som forumbruker/merkevare/selger av et produkt på et forum.

Jeg synes ikke forklaringen/forsvaret som ble postet her var godt nok. Hvis HP dog ikke oppfatter det som tekstreklame, så er det ikke mer å diskutere i denne tråden. Vi kan likevel spøke med slikt som den debatten om trening i private journaler, som jo gikk varm i pressen også ("sofagriser vs løpere" i Nordlys) utenfor denne tråden, sant?

Jeg hadde ikke tenkt å si noe mer her, for her har folk sagt sin mening, inkludert ts og administrator, og det er ikke noe grunnlag for debatt? Er DET så vanskelig å forstå det da?


Sist redigert av Ethereal : 11-04-15 kl 10:05.
Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat