Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 09:59   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for kresne og undervektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Sorgfri, her.

Kitt, jeg har vært hos lege og fått henvisning, venter på time på spesialistklinikk her i Trondheim.

Men det jeg lurte på var om noen kjenner til noen undervektige barn som har blitt bedre med lavkarbo kosthold?

Har allerede merket at humøret er mer stabilt, han får ikke så mye sukker som før. Blir svært hyper og humøret er høyt og lavt når han får det.

Litt redd for at han skal bli sett rart på hvis han får kyllingvinger og sånt med seg til lunsj. Pr. i dag klarer han såvidt en brødskive til lunsj, og det er jo ikke stort.

Godt dere får hjelp! Er ikke alle som gjør det, skal jeg love deg!

Har du lest denne tråden?
Mye interresant der!

Og har du lest boken om den danske familien der alle kuttet ut sukker og gluten, ææææ, jo, Kjernesunn familie, heter den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat