Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-06, 19:33   #46
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken blodtype har dere?

Jeg er A +, men med anlegg for muskelbygging. Har ikke hatt problemer med det så vidt jeg vet. Og har merket at jeg ikke funker så bra på atkins likevel, men heller et lindbergkosthold (med gove kornprodukter og bønner/linser). Heh... tror nok at det har noe for seg med blodtypedietten, selv om man ikke følger den slavisk.

Det som er så rart, er at til tross for at jeg er oppvokst i en kjøttetende familie, med tradisjon mot stek, kjøttkaker osv, så har jeg alltid foretrukket soyaprodukter, planteproteiner og hvitt kjøtt. Som om kroppen har prøvd å vise vei, før bevisstheten tok følge med kunnskapen.

Hmmm... tenke litt til...

Men... åssen finner man ut om man er type A1 eller A2 da?

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat