Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-09, 12:37   #181
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Helg!!!! Har sovet leeeeenge i dag, men nå er det på tide å gjøre noe. Tror det blir tur i skog og mark, men først må jeg komme meg på butikken og handle inn diverse som mangler i skapene. Samboeren er endelig klar for en omlegging i kosten, så i helgen skal vi gjøre et forsøk på lavkarbo-mat til ham . Selv er jeg jo fortsatt på ED, så mine måltider går stort sett av seg selv. Men nå får jeg sjansen til å prøve ut noen av de flotte oppskriftene jeg har sett her inne

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat