Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-14, 12:32   #7
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Proteinpulver?

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Jeg sliter med å få i meg nok protein, er ikke spesielt glad i kjøtt, men spiser det hver dag til middag. Spiser egg og nøtter daglig. Dessverre blir det alt for lite, ofte under halvparten av det jeg egentlig skal ha i meg.. Så jeg lurer på om det kan være OK å kjøpe proteinpulver og i tillegg drikke en shake av det daglig? Jeg har absolutt null peiling på den slags, så vil gjerne vite om det er OK, og i så tilfelle, forslag til pulver som har lite karbo og som ikke smaker totalt høgg?

Soyaprodukter er jo som gift for kroppen!!! Du mener ikke seriøst å anbefale soyapulver og soyamelk her inne?

Soya gir man til dyr som skal bli kjøttmat av en grunn....Spør hvem som helst her inne som er overvektig og eller har stoffskifteproblemer om hvor bra det er å spise soya...
Det er ikke bra for friske mennesker engang, kanskje med unntak av de som er diagnostisert med ekstremt høyt stoffskifte. Ønsker du derimot bli tykk og ødelegge den hormonelle balansen, så spis soyaprodukter.

Dette er jo tilsvarende som Herbalife sitt pyramideliknende distribusjonsnett via private....

Hadde helt klart unngått dette pulveret TS av den grunn.... Jeg anbefaler deg sjekke ut iherb sine produkter. Myoproteinet er bra og mange tusen utøvere bruker dette.

Det du jakter på er isolat myseprotein, eller Whey protein isolate som har høyest og renest kvalitet. se på net carbs og velg da de med minst søtning og net carbs om det betyr mye for deg.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat