Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 04:59   #12575
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som kan si meg om det finnes en pulverkur som er noenlunde lavkarbo, ikke for lavkalori (helst), og som man ikke trenger et kurs eller en resept for å kjøpe? Jeg venter på innkallelse som kan komme når som helst nå på en operasjon av spiserøret, og kommer til å måtte spise flytende mat en stund ... Ok, jeg kan lage meg smoothier, men det er også en grense for hvor mye kokosmelk jeg orker å drikke (tåler ikke meieriprodukter særlig godt).

Smoothie supplert med kraft/buljong, nøttegrøt og stavmikser-mosa suppe kan vel rekke en stund? Ikke-melkeprotein-basert proteinpulver til shakes, kanskje? (Fabulerer og gjetter at kanskje Proteinfabrikken øverst i storgata rett ved Anker kan ha et visst utvalg.) Hadde et vagt minne om en bekjent som en gang i tida prøvde å knytte herbalife-shakes til lavkarboprinsipper, men kan ikke finne noe relevant næringsinnhold.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett