Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-14, 14:16   #24351
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Synes rett og slett det er motbydelig å uttale at noens tradisjoner er bortkastet. Empati er visst mangelvare rundt omkring.

Er det noen som har sagt at de er bortkastet?
Masseproduserte kalendere er sjelløse, etter min mening, men det blir vel hva man gjør det til. Jeg er også oppvokst med plastfigurer eller sjokoladeklander, men da var det ingen som hadde hørt om pakkekalender engang. Husker en i klassen hadde det på slutten av barneskolen, legopakker, og det var veldig eksotisk. Nå er det jo pakkekalendere som er det vanlig, så kanskje det er mer eksotisk med sjokoladene nå. For meg er sjokoladeklander noe vi får i haugevis på jobb som reklamegimmicks fra leverandørene, så jeg klarer ikke helt å få noen assosiasjoner til kos og hygge med dem lenger.
Junior endte forøvrig opp med to kalendere siden han fikk playmokalender av farfaren i helga. Han syns ingen av dem er særlig spennende.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF