Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 22:10   #19
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

Lise og Frøy: Jeg vet ikke om jeg er i ketose enda, men å være dårlig de første dagene hører med fordi man tapper kroppen for kh før den har forstått at den må bruke fett som brensel istedet. Og som sagt så er heller ikke ketogen kost for alle.

Det vet vi

Jeg snakker ikke om dager, men om uker med kraftige influensasymptomer, svimmelhet og forferdelig ubehag ... det ble bedre etterhvert da jeg la til litt flere karber, men jeg følte meg aldri bra (kanskje ikke så rart i og med det viste seg at jeg sannsynligvis hadde ME, da ...) Men jeg fikk midlertidig bedring av sykdommen etterhvert, da spiste jeg mer a la Lindberg.

Jeg forteller om dette for å belyse flere sider ved ketose. Ikke at jeg er imot ketose, men man skal være obs på at ikke alle tåler det.


Sist redigert av Huldr : 23-05-07 kl 22:15.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat