Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 18:33   #101
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Når jeg leser det du skriver om depresjon og livskriser, Photobscura, så kjenner jeg meg godt igjen, med hvordan jeg hadde det før jeg fikk thyroxin-natrium og så levaxin. Da ballet det på seg med ryggsmerter, utbrenthet, operasjon og økonomiske uhell. Sosialt gikk det fra fint til elendig. Og apatien og håpløsheten i forhold til disse tingene. Da jeg fikk behandling; og det med såkalt latent stoffskifte, ble det mye bedre, men noe tok lang tid. For alt samlet ble liksom et stort traume. Jeg tror nok ikke at levaxin er ideelt, men for meg var det nærmest livreddende.
Så er det jo spørsmål om hva som kommer først, men jeg tror at det blir en ond sirkel og at det forsterker hverandre; stoffskiftet som er lavt, depresjon/apati og andre helseproblemer og vanskelig livssituasjon. Om du skjønner hva jeg mener?

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat