Tråd: Ostefat
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 18:50   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ostefat

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg er nok rar, men jeg vil ikke ha noe søtt til ost, hverken frukt eller honning. Jeg elsker smaken av ren ost alene.. Dvs unntaket er jarlsberg o.l., de vil jeg har paprika til.

Og jarlsberg synes jeg er knallgodt alene! Gjerne smeltet, massevis av smeltet ost.

Jo, jeg er enig med deg i det at ost alene er best. Derfor blir det ikke så mye av denne honningen attåt. Men av og til, på de skarpeste ostene liker jeg å ha noen dråper søtt på. Ikke det at jeg ikke liker disse skarpe ostene, men jeg får så mange andre gode smaker i munnen når jeg har honningen OG valnøttene attåt.

Noe av det beste av ost jeg har spist var grillet chevre med stekt rødbete attåt, DET var godt det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat