Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 20:44   #7
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Kjøp time på volvat. Dette angår guttungen din, så det bør du ta deg råd til. Hvorfor i alle dager utsette guttungen for dette ved å følge det offentlige?

Nei, Volvat er tingen, evt et annet privatsykehus med spesialkompetanse og barnelege.

Men når du ikke forholder deg til de riktige kanaler i utgangspunktet, vel da hjelper det fint lite å skylde på alle andre enn seg selv. Det er ikke rom for medlidenhet i det offentlig. Du skulle gått til fastlegen og fått henvisning til barnelege tvert, så dette er nå ris til egen bak og for å si det slik så har hun legen på poliklinisk vakt gjort jobben sin. Dere er ikke de eneste vet du, men jeg synes jo det er synd for din sønn. Han har ikke fortjent dette, men det er det mange andre som ikke har heller.

Løsningen nå, siden dere ikke har fulgt korrekte prosedyrer, er nå å kjøpe private timer hos Volvat. Da får dere ihvertfall hjelp tvert.

Det kan jo du si som har INNTEKT!!!!
Jeg er student uten rett til studielån og vi lever på én inntekt fra hånd til munn hver mnd. En time på Volvat koster fort vekk mer enn 1000,- og de pengene må vi bruke på mat og husleie rett og slett!

De fleste av oss har ikke penger til privatklinikk - hvorfor tror du folk har råd til sånn????

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat