Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 21:05   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Det kan jo du si som har INNTEKT!!!!
Jeg er student uten rett til studielån og vi lever på én inntekt fra hånd til munn hver mnd. En time på Volvat koster fort vekk mer enn 1000,- og de pengene må vi bruke på mat og husleie rett og slett!

De fleste av oss har ikke penger til privatklinikk - hvorfor tror du folk har råd til sånn????

Be om en henvisning fra fastlegen til en barnelege som har tilskudd. Da skal det ikke koste stort mer enn materiellutgifter, ca 100 kr.

Jeg vet hvordan det er å måtte kjempe seg frem for å oppnå gehør for barna sine. Koble inn helsesøster, få henne til å trekke i noen tråder.
Dette er ikke lett. Poden min slet med kvalme og diare i nesten 15 år. Og først nå nettopp sjekket de ham for cøliaki og prøvene viser at han sannsynligvis har det. Selv om jeg har bedt om slike sjekker mange ganger ble jeg likavel ignorert.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat