Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 17:34   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har syklet Rallarvegen og har tips, råd og informasjon de vil dele?

Jeg syklet Rallarvegen for 4 år siden.
Vi syklet nok litt for tidlig(første uka i august), så da var det fortsatt veldig mye snø og vi måtte bære syklene over ca 15-20 lengre og kortere områder. Det blir tungt. Så sats på litt senere. Bestill event togbilletter i tide om dere skal ha tog noen strekning.

Jeg var i veldig dårlig form og turen var i tøffeste laget for meg, men vi kom frem, men med det treningsunderlaget du har, så tror jeg ikke turen byr på noe problem. Vi hadde med to barnebarn (13-12) De er spreke og klarte seg utmerket.

Det spørs hvor mye dere skal gjøre ut av turen (antall dager) hvor dere skal overnatte. Linken Rallarvegen.no gir mye info.

Fantastisk flott tur, men bruk litt god tid...og nyt.
God tur.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat