Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 20:42   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Takk jeg skal prøve, jeg tro jeg begynte bra med jeg blir så forferdelig mett med den ene kokt egg og 2 pålegg skiver. Jeg skjønner ingentng. Men i dag og i gar har jeg ikke følte meg bra, så sinssykt trøtt, kan bare så vidt holde meg våken på kontoret. Var hos legen i dag og han støtter meg fullt med dette, så jeg er takknemlig for det. Men som sagt vekten har stått stille siden 15/7 og ingen cm har forsvunnet heller - i det hele tatt. Tror du jeg er så trøtt og slapp pga for lite mat?? Jeg må kanskje bare gå ta et par oste skiver og parma skinke eller noe...

Du trenger ikke mer proteiner (skinke), men fett - så mer ost (kjøp fetaost i terninger og ha i salaten?), smør og olje. Forhåpentligvis hjelper det på slappheten også.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat