Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 08:10   #11
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ikke stress så mye i starten - det går seg vanligvis til! Du har sikkert bare symptomer på karbo-abstinens nå i starten - det er HELT vanlig - vi har alle vært der... Prøv å spis flere måltid - men mindre - så kan det hende du får i deg mer kcalorier. 1140 er ikke krise - men du bør vel helst opp på 15-1600 pr dag for å være sikker på at du ikke spiser for lite.

Jeg har også hatt dager der det er svært vanskelig å få i seg nok mat - ikke press i deg - drikk nok vann og gjør som du gjør nå - spis litt pisket krem med bær osv for å få litt ekstra kcal/karbo uten at du må spise store måltid. Det tar litt tid å finne lavkarbo-rytmen

Takk så mye for rådet, jeg prøver ikke å stresse men må innrømme at det blir litt frustrerende når jeg har spist ikke mer enn 1200 kal max og aldri mer enn 15 karbs (unntatt 1 gang hvor jeg hadde 21) i 2.5 uker men vekten har ikke rykket seg..begynte å lure på om at kankje det ikke virker på en så pass gammel kropp? Mange dager har jeg ikke hatt mer enn 7-10 karbs... Men ketosestix'ene sier at jeg har vært i konstant ketose siden jeg begynte

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat