Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 22:56   #23
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bare en liten trøst - etterhvert, når du har lest det du kommer over - bøker og her på forumet, prøvd ut litt forskjellige ting for å finne det som føles naturlig for deg, tenkt gjennom situasjoner der du kanskje bør planlegge på forhånd... når stresset med at du MÅ ned i vekt er vekke fordi du kjenner klærne løsner og energien stiger... når du ser at å tenke lavkarbo er like naturlig som å stå opp og gå i dusjen og kle på seg (ikke at det alltid er så enkelt å velge klær da *ler*) - da blir ikke dette noe å holde ut - da blir det en naturlig del av livet ditt som du ser ikke vil gjøre at du må FORSAKE noe - men heller at det GIR deg så mye i form av vektnedgang, bedre helse, bedre humør - rett og slett et bedre liv

Det tar bare litt tid... Jeg holdt på i over 6 mnd og "rotet" uten vektnedgang - før jeg tok tak og gjorde dette litt mer strukturert. Mye jobb i starten - men nå føler jeg faktisk at det går ganske så av seg selv

Takk for det, dette har fort blitt bare en del av livet mitt. Men siden jeg er relativt ny så kommer skuffelsen or fortvielsen inn av og til...spesielt når jeg er ikke sikkert om jeg spiser for mye eller for lite eller feil eller...jeg følte meg veldig bra de første 2 uker, det er bare en liten nedgang nå, men jeg er sikkert at tingene vil snu, jeg må bare være tålmodig. Dessverre det er ikke min sterke punkt.. Jeg setter veldig pris på din mening

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat