Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 14:22   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Mannen min har BMI på 17,5 Cøliaki? spiser 5000 kcal til dagen

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Takk for svar!! Tror jeg blir med han til legen.. Kom gjerne med fler tips.. Dette kan jo ikke være normalt... Så tynn og så slakk

Det er jo tarmfuksjonene da ... vanlige leger vil gjerne ikke rote så altfor mye i den enden (forståelig nok det altså!), men om vi skal ha noe igjen for maten vi spiser så må den altså tas opp... Så avføringsrutiner/tilstand, eventuelle matintoleranser, candida, parasitter og/eller "lekk tarm" (ikke en anerkjent diagnose i Norge ennå) kan være muligheter som jeg kan komme på i farten (NB - jeg jobber ikke med sånt, men har fått prøve pasientsiden... Og endte vel så langt opp med å bli mye bedre av en diagnose "som ikke finnes" ... )

Men de som jeg nevnte i første innlegg kan en vanlig lege diagnostisere eller henvise .. så kan man jo se seg om etter en privat lege for å eventuelt lete videre om man ikke finner svaret hos fastlegen.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat