Tråd: Smågodt
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 19:22   #1
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Smågodt

Har spist lavkarbo nå i godt over 3 mnd. Begynte fordi jeg helt og holdent tror at et kosthold med mindre karbo er mye sunnere for oss, men også fordi jeg ønsket å gå ned noen kilo. Har aldri vært veldig overvektig, men har aldri vært helt fornøyd med kroppen min heller. Da jeg begynte veide jeg 91 kg. Nå veier jeg mellom 84 - 85. Målet er å ligge på rundt 80 (er mann, 25 år, 186cm høy).
Nok om det. I det siste har jeg vært veldig fysen på smågodt. Har i grunn ikke gått på noen større smeller, bortsett fra i påsken. Gikk faktisk ned 200 gram til tross for en del utskeielser. I dag fant jeg ut at jeg skulle kjøpe meg smågodt. Rett og slett fordi jeg hadde lyst på, og tenkte at jeg spiser det jeg har kjøpt i dag, og så er det tilbake til bra kosthold igjen i morgen. Kjøpte en stor pose, rundt 500 gram. Nå har jeg spist omtrent halvparten, og sitter som et slakt i sofaen. Pulsen er minst på 120 til tross for at jeg sitter helt i ro!
Hadde vel egentlig ikke noe mål med å skrive dette, men ville bare si det alikevel. Er rart hvordan kroppen reagerer når den ikke er vant til så store mengder karbo. Nå er jo dette en litt ekstrem situasjon da, men har gjort liknende tidligere(før mine lavkarbodager) og da har jeg ikke reagert på samme måte.. En ting er hvertfall bra, og det er at dette ikke frister til gjentakelse!!!

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag Svar med sitat