Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 13:56   #32
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Erstatning for havregrøt?

Opprinnelig lagt inn av Student1, her.

Hehe, si det Det er nok bare fordi jeg blir litt forvirret i "jungelen" av lavkarboretninger I tillegg er som sagt ikke magen alltid like glad i korn, men det går greit så lenge jeg ikke spiser masse brød og frukt også. Men det gjelder jo tross alt å finne en livsstil man trives med

Havre er i prinsippet glutenfritt, og en av de mer skånsomme kornsortene (ved siden av ris). Selv reagerer jeg ganske sterkt på ting med gluten, men tåler fint havre og ris. De som har cøliaki skal ha havre som er dyrket der det aldri har vært dyrket hvete, siden dette kan påvirke havren også.

Om du trives med havregrøt er det vel ingen grunn til å slutte med dette?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat