Tråd: Salt-vannvekt
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-15, 00:05   #9
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Salt-vannvekt

Jeg tror ikke salt i maten har så mye å si.

Jeg veier meg rette etter urinering og før jeg drikker eller spiser noe som helst. Jeg går somregel ned første veiedag etter et dobesøk, som er naturlig. Det ikke kroppen tar opp forsvinner jo som dødvekt hver 3. dag omtrent :-)

Min vekt har et veldig nøyaktig display og kan vise 100g. Nesten alle vekter har det. Dog er det slik at unøyaktigheten på en vekt som ikke er ment for industri har en feil på 1-2%. Dvs. at din vekt kan vise 1kg forskjell selv om det er under 100g forskjell og at du er på et vippepunkt for vekta. Feilen er ikke nødvendigvis linært heller så den kan vise forskjellig feil på forskjellige tyngder.

Å se at man har gått opp er litt irriterende, men ikke la det gå til deg så sant du ikke går opp flere uker i strekk. Da er det noe du beregner feil!
Krydret industrikjøtt er ofte sukret med dextrose, glukose eller andre *ose som du kan finne i innholdsfortegnelsen. Beste er nok å kjøpe naturell å stå for krydringen selv :-)

__________________
Normalvektig siden 22.06.21

Sist redigert av sylwester : 17-10-15 kl 00:20. Årsak: krydder
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat