Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 17:50   #143
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Så fint at du vil gjøre det for familien din! Jeg merker at jeg har lavkarboere over hele familien jeg, uten å ha visst om det. En og en forteller meg om at de har prøvd det Min eldste søster er veldig overvektig og jeg skulle ønske hun greide å bytte over til lavkarbo også, og prøver å motivere henne, men det er visst ikke av interesse desverre. Men jeg har fått henne med på trening nå da, så ett steg av gangen

Når det gjelder fasting for meg, så blir det ikke noe problem å skippe frokost. Jeg grøsser hver morgen når jeg tar fram stekepannen. Jeg eier ikke matlyst i det hele tatt om morgenen! Så jeg tenkte å faste fra kl 22 til 13, slik at kveldsmat er fedigspist til kl 22 og frokost begynner kl 13. Da blir det 15 timer uten mat her også, og jeg vil gjerne få til å legge meg rundt 22-23, i stedenfor 03-05. Guttungen min på ett år har også fått for vane å stå opp kl 11.30 (han legger seg kl 20) så det er litt for hans del også at han skal få i gang ei skikkelig døgnrytme. Men han får selvsagt frokost med en gang vi er stått opp!
Jeg er en av de som blir skikkelig fysen på noe ekstra godt om kvelden, og det er da det baller på seg med karbo, så jeg tror det er bedre å kutte kvelden, slik at jeg sover i stedenfor å spise. Men det jeg frykter er at jeg går å småspiser igjennom hele dagen for å 'ta igjen det tapte'.. Jeg får prøver å være ekstra streng mot meg selv og heller spise meg skikkelig mett til måltidene.
Når du blir til å begynne med dette da?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat