Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-14, 11:32   #936
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

igår, vel i natt. var jeg så stressa at jeg nesten begynte å grine. jobber i butikk, i oslo. den stenger midnatt. var min andre kveld der, og skulle stenge alene. fikk koden og instrukser om hvordan man kjører ned gitter og låser osv. Jeg MÅ være ferdig 0010 senest, for å rekke trikken som går til t-banen, som er den siste som går for kvelden, ca 0027. så om noe er forsinket så kommer jeg meg ikke hjem.

Selve stengerutinene går greit, men når jeg skal slå på alarmen og gå ut å låse døren, så funker ikke alarmen som jeg skal. Prøver å ringe sjefen flere ganger og får ikke svar.

Så jeg går ut, låser døren og stenger gitteret foran. 1 min til trikken kommer.
Sjefen ringer da, og jeg sier hva som har skjedd.. Nei du må trykke på 2 ekstra knapper for at alarmen skal funke, det måtte jeg da vite.. Nei, svarte jeg, ingen som har fortalt meg det. OK da, svarte hun, hun skulle se om hun fikk fikset det. Og sa hun skulle sende melding om det var noe mer.

Jeg går på trikken, lykkelig for at jeg rakk den, og at det ikke var min feil at alarmen ikke gikk på, da jeg ikke hadde fått riktig info om den. 3 minutt senere ringer hun å spør hva jeg har gjort med nøklene.
Jeg har de med meg svarte jeg, hadde fått inntrykk om at vi alle skulle ha våre egne nøkler. Nei, nøkkelen skulle vært levert hos en nabo butikk som er døgnåpent, slik at hun kunne hente den på morgenen igjen.
Dèt hadde jeg heller ikke fått beskjed om, så mens jeg er på trikken prøver jeg febrilsk å finne ut hvor jeg kan levere den nøkkelen, som de kan hente om morran. Mens jeg snakker med sjefen, og mannen hennes, som krangler seg imellom og snerrer til meg. Fant èn plass som hadde åpent 24t, og måtte løpe inn der å bokstavelig talt Bønnfalle en av deres ansatte til å holde nøkkelen til morran. Heldigvis tok en fyr de, selv om han sa han ikke egentlig hadde lov. Og nøklene ble hentet der i dag morges.
Så måtte jeg løøøpe til t-banen, som jeg rakk med 1 minutt..
Var så stressa og gira at jeg skjalv.

Det der gjør jeg aldri igjen altså. Fikser ikke de (jobben^^) å gi meg riktig info, så kan de få kjøre å hente nøkler eller hva det enn måtte være hos meg selv, halv ett om natta!

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent