Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 21:26   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Men jeg klarer ikke spise olje som ikke er varmet opp, det smaker skikkelig py!

HP: HALLO! Hvorfor tror du at du liker oljen bare når den er varmet opp da? Fordi det IKKE har skjedd noe med den....? Dessuten dårlig argument at alle som steker i olje lever. Alle de jeg ser som røyker, er også høyst levende....

Lise: Cocoa med brun etikett smaker absolutt ingenting. På helsekost for 69 kroner glasset. Mye mer mettet enn smør (>90%), tåler mye høyere temperatur.

Fedonisten: Har du også tegneseriestriper i hodet nå? Der HP og Lise holder på med stekepanne, smør, oljer, klikk til 1, klikk-klikk opp til 3, "er du gæær'n?", klikk-klikk ned til 1. "Vi steker i olje" - "Vi steker IKKE i olje", "slutt og tull, sku ned plata", "av med lokket", "oljen er ikke redd for lokk" osv, osv. Kan jeg tillate meg å foreslå 2 stekepanner....?

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat