Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-16, 17:39   #264
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: X antall kilo til påske

Nei, Mints, det er nok ikke så mye karber i rødvin, og vanligvis drikker jeg vin når jeg går på lavkarbo.

"Smellen" bestod i at jeg ble forferdelig full forferdelig fort - og så ble jeg forferdelig dårlig og kastet opp alt jeg hadde innabords både med og uten karbohydrater. Jeg har jo lest om den "ketosefylla" som er så skummel - og nå vet jeg akkurat hva folk snakker om... Heldigvis skjedde alt innenfor hjemmets fire vegger og kun med min bror til stede, så ingen stor skade skjedd annet enn på stoltheten Men kroppen var helt i ulage etter den runden, så to dager etterpå hadde jeg plutselig gått opp nesten to kg!

Følger at kroppen begynner å komme i vater igjen nå mtp væskebalanse, så da blir det nok en mer reell måling en av dagene tenker jeg

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat