Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 22:14   #18
fleur78
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 34
fleur78 er på en erverdig vei

Sv: Moderat karboinntak

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Jeg er såpass sær at jeg syns ikke sjokolade er forenlig med å leve lavkarbo, da en stor del av poenget er å ikke spise sukker overhodet. Men for all del, folk må gjøre som de selv ønsker.

Forøvrig vil jeg bare si at for meg er heller ikke dette en slankekur, men en livsstil. Kommer aldri til å gå tilbake til mitt gamle kosthold. Det er jo å be om å få kiloene tilbake.

Så det du sier er at du aldri kommer til å spise sjokolade resten av ditt liv? Isåfall er jeg mektig imponert.

Nå er nok ikke jeg like strikt som deg, men jeg vil nå si at å legge om resten av kostholdet til minimalt med karbohydrater er bedre enn å bøtte innpå med brød, pasta osv. Så får det heller bare ødelegge litt med den sjokoladebiten hver kveld. Jeg ligger uansett på ca. 80-90 karbohydrater daglig inkl. sjokoladen, så jeg er ikke superstrikt som du ser.
Jeg vil heller ikke ha et kosthold jeg MÅ følge nøye for å ikke gå opp i vekt. For meg skal det være mest mulig naturlig og rom for litt utskeininger uten at jeg fyker opp i vekt.

fleur78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke enda Svar med sitat