Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-13, 12:52   #140
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: MCT-olje vs kokosolje

Har meget god erfaring med Now Sports MCT olje fra iherb. Ekstremt energifrigjørende, eller kall det hva du vil, men gir deg nok energi. Ulempen er at den er hard for magen, så en god tids tilvenning kreves. Spesielt egnet for høyaktivitet over mange timer.
Cocosa har jeg ikke effekt av. Men flere her inne sverger til cocosa under treningen sin. Tror kanskje det er litt individuelt hva som fungerer, så du må nesten prøve deg fram.

Bare vær obs på det med mengden mht magevondt og diare av MCT olje. Den anbefalte 15ml dosen er placebo for meg Må over 30ml for å merke effekt og få igang fettforbrenning samt følelsen av energifrigjøring.

Største dosen jeg tok var ca 100ml over 3 timer. Fungerte ja, men gjett om jeg tilbrakte neste 12 timene på skålen? huff....

Les gjerne i bloggen til Ronni Mathisen. han har gått mer "vitenskapelig" til verks i testing av dette produktet. Asea som han også reklamerer for er stort sett kun humbug dessverre og knytter seg mer til placebo. Men Asea salg er i raksis pyramidespill på en "lovlig" måte. Så bare vær obs på det hvis du skal lese om det.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat