Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-06, 21:28   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mine Måltider

Hei !
Jeg har lusket litt i kulissene her... Skal ikke kommentere maten din, - er ikke så inni South Beach og fikk aldri lest boka helt ferdig før jeg lånte den bort.

Men det jeg lurte på; bortsett fra første dagen da du drakk vann, har du siden drukket bare kunstig søtet drikke eller kaffe og litt melk. Er det slik på SB at du kan drikke så mye kunstig søtet drikke du vil - uansett ?

Jeg spør fordi jeg har forstått det slik at det er viktig å drikke masse vann på SB også, men at du kan bytte ut halvparten av vannet med "ikke koffein holdige drikkevarer" ?

http://www.southbeach-diet-plan.com/...ight_loss.html

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat