Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-06, 08:25   #21
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Mine Måltider

Opprinnelig lagt inn av Grethe

Hei og god morgen !
Men noe jeg lurer på er...hva er perletomater? Jeg har aldri hørt om dem før, hva er karbohydratinnholdet i dem? Jeg går jo på ketolysekur og skal ikke over 15 g karbohydrater i døgnet, Det er ikke mye tomat.
Lurte også på om du var så flink at du ikke veidde deg ...men så jo plutselig at du gjorde det...synd at det gikk litt feil vei men jeg håper at du ikke gir opp for det ?
Ha en fin dag

Perletomater er litt mindre enn cherrytomater, saftige, på størrelse med små oliven. Kjøpes på Ica. karbohydratinnholdet vet jeg ikke, men i boka står det at man kan spise 1 tomat pr dag.

Veier meg hver dag ja. Og det funker for meg.

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat