Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-14, 22:59   #24479
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Jeg var i Berlin for ikke så lenge siden og bodde på Best Western Hotel City Ost i Friedrichshein (Frankfurter Allee 57-59) og var veldig fornøyd. Jeg tror det er vanskelig å finne noe som er noe særlig billigere hvis man skal ha et ordentlig hotellrom med bad på rommet og sånn. Kjempebra service var det også. Men hvis du vil ha en ordentlig bar på hotellet, så bør du velge et annet sted. Det de hadde, vil jeg kalle en nødbar, men hva skal man med bar på hotellet når det ligger så mange barer, kafeer osv ellers i området?

Takk for tipset, men tror dette er for dyrt for oss. Sikkert fordi vi skal i sesongen...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.