Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-14, 04:09   #24486
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Nei, jeg prøvde bare å komme med en mulig årsak til at du har vondt. Siden du har vondt i pannen, så tenkte jeg at kanskje pannehulene er tette. Trenger jo ikke alltid om å være puss ned til nesa?

Takker for forsøk, men vondten visste jeg var tette bihuler. Har hatt tette bihuler før. Men har ikke hatt tette bihuler med åpen nese og når jeg begynner å snyte meg så renner det "vann" ut av nesa. Men det var bare en dag. Neste dag var det litt mer normalt med seigere snørr. Prøvde å google "vann i bihulene", men da fant jeg bare om at det er viktig å tømme bihulene etter at du har skylt dem. Jeg hadde ikke skylt dem på evigheter før jeg fikk "vann" i bihulene, så det var jo ikke det heller.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC