Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-15, 00:28   #24647
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Noen av dere strikkere som vet om en butikk i Oslo som selger flerfarget kaunigarn? Strikkebutikken "min" har vært tom for den fargen jeg trenger siden iallfall august (jeg kjøpte nok siste rest i juli), og har lovet gang på gang å ta den inn til meg, men har enda ikke gjort det. I morgen er jeg i Oslo, og lørdag på Ski, så da håper jeg å få tak i rett farge slik jeg kan strikke ferdig koften min.

Har ca 20 cm igjen på hvert erme på en kofte, så hadde vært greit å snart få tak i garn og gjøre den ferdig...

Jeg kjøpte flerfarget Kauni på Tjorven på Majorstua for mindre enn et års tid siden, i alle fall. Har aldri sett noen andre som selger det, og jeg har vel vært i det som finnes av mer eller mindre sentrale garnbutikker i denne byen. Det ligger rett ved Majorstuekrysset, i Valkyriegata vis à vis t-banen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥