Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-08, 15:42   #29
Adaware
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 91
Adaware er på en erverdig vei

Sv: (Planlagt) Sprekk i går. Hva er deres erfaringer da?

Opprinnelig lagt inn av Ista, her.

Hvis du planlegger sprekker en gang i uka,er virkelig ketolyse noe for deg da???Er ikke fedon mer passende...For har du lest ketolyse boken så er ikke sprekker anbefalt.Og ihvertfall ikke i form av kaker,snop å søtsaker..Over tid vil dette få en revidert effekt,selv om du nå har gådd ned i vekt.Tror kroppen blir forvirret og til slutt setter seg på bak bena....Som det står i boka og som Torkil pressiserer gang på gang,er du på kur,så er du det 100%!!!
MEN,jeg skal ikke fortelle deg hva du skal å ikke skal gjøre,jeg tenker bare på om dette kommer til å få en negativ effekt for deg etterhvert..Du vil hele tiden ha "søthunger",og vil ha mer å mer godt,så er du plutselig inne i en vond spiral.Vet ikke hvor lenge du har holdt på,men jeg fraråder deg å planlegge sprekker på ketolyse...

Kanskje noen andre drevene damer kan gi et innspill her også(?)

Uannsett hva du bestemmer deg for å gjøre,masse lykke til med kuren!!

Jeg har på følelsen av at det var mitt innlegg nesten helt i begynnelsen av tråden du kommenterte hvor jeg skrev at jeg planla og ha en sprekk hver fredag når jeg er på en ketolyse kur?
Det er kun ett måltid da og det innebærer ikke godteri men ofte slike fy ting som lapskaus, pizza, pølse med brød o.l.

Jeg har boka til Torkild og har lest hva han skriver om og sprekke men jeg skal prøve det likevell, han var litt kontroversiell når han skrev boken så kan jeg være litt kontroversiell ved og sprekke en dag i uka

Men det skal sies at jeg får et enormt søtsug etter en slik sprekk men den går fort over, jeg pleier og være i ketose igjen på lørdags morgen etter det jeg ser på sticksen og jeg veier meg ikke før mandags morgen. Så får jeg se hvordan det går fremover så får jeg rapportere om hva som skjer og hvilke innvirkninger det har for meg

Edit:
Forøverig skjønner jeg ikke helt hva dere mener med og "jobbe" dere tilbake til ketose igjen. Det skjer jo av seg selv og det er vel ingen spesiell måte man kan fremskynde dette på?

__________________
Gutt 21

Adaware: Noen av de få hanene i kurven?
Adaware er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat