Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-08, 12:44   #23
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei
Wink

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av Aryana, her.

Takk Har aldri gått ned så fort, har jo som de fleste prøvd noen kurer før.
Jeg hadde det akkurat som deg da jeg skulle begynne, man føler at det aldri passer. Etter flere uker fant jeg plutselig ut at nå er det nok og begynte neste morgen. Tre dager etter var vi på hyttretur i Danmark og det gikk faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd på forhånd. Var i ketose hele turen! Man kan være med på det meste bare man planlegger litt i forkant. Kanskje du kan spise noe annet enn pizza på jobbfesten? Hvitvin er jo et alternativ til øl som du kan drikke litt av.
bare tenk på hvor flott du blir på julebordet hvis du begynner nå
Lykke til!

Bra at det ikke er bare jeg som sliter med motivasjonen, selv om det er en mager trøst...
Jeg begynner i morgen, og da er det full spiker. Jeg har som sagt 10 kilo igjen, så jeg SKAL klare dette innen julebordet. Da skal jeg unne meg selv en nydelig kjole og utstyr! Åh... Kjenner jeg gleder meg nå!

Det jeg kan trøste meg med er at 3 mnd uten lavkarbo og jeg har "bank i bordet" ikke gått opp noe...!! Det er vel dette som er hvileputen min tenker jeg!

Skal henge meg på 100% på denne tråden nå, og har veiedag fredag 3. oktober første gang...

Ha en fin høstdag alle sammen!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat