Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-06, 22:24   #18
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Mine Måltider

Opprinnelig lagt inn av sjarmtrollet

Som det er nevnt i tråden er det viktig med vann. Jeg var ikke glad i vann før, men har innarbeidet gode vaner nå. Og i dag drikker jeg mellom 2 og 4 liter vann om dagen, alt etter hvor mye jeg trener og hvor varmt det er. Du bør i alle fall få i deg 1,5 liter om dagen. Om du alltid har med deg en halvlitersflaske og tar en sipp i ny og ne så merker du ikke at du drikker vann. Selv har jeg alltid 6 flasker stående i kjøleskapet. Bruk evt. litt smakstilsetting i vannet. Suget etter lightbrusen gir seg etter hvert, jeg var avhengig av pepsi max jeg.

Jeg bare lurer på hvor i SB-boka det står at man må drikke så store mengder vann? Og hvor i SB-boka det står at lightbrus ikke er bra. Vil så gjerne høre på gode råd, men vil være sikker på at de rådene er riktige. Jeg er på en måte "tror-det-ikke-før-jeg-får-lese-det" type. Setter veldig pris på råd altså (ikke misforstå), men blir enda mer trygg hvis noen kan si at det er faglig riktig og forteller meg hvor det står. Men som sagt - er glad for råd, det gir meg mulighet til tenke gjennom -og å søke mer info om emnet. Jeg blir veldig usikker av synsing.

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.

Sist redigert av hildabakk : 16-05-06 kl 09:14.
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat