Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-04, 23:52   #110
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hvem jeg er?Kan jeg heller si hvordan jeg er?hmy:

Jeg er en sjenert og ganske innesluttet vesen som trives godt i mitt eget selskap,mest fordi jeg er så usikker og føler at jeg ikke strekker til noen steder,som mor,som kjæreste,student,venn og datter.I blant skriker jeg etter noen som jeg kan åpne meg 110% til uten å føle meg DUM,jeg jager alle vekk!
Jeg finner fred og ro i naturen og blant dyr.Hester er min lidenskap og hadde jeg hatt en ville nok mye av "udugelighetsfølelsen"forsvinne.Jeg sitter inne med mye bitterhet,men viser det aldri for folk,jeg skriver om det.Jeg liker å skrive dikt,sanger og bare kludre ned det jeg føler der og da,blir mye fint av det.Jeg er ærlig,altfor ærlig,synes jeg.Men de rundt meg sier det er bra,for uansett + eller-,svar får de uansett. Jeg er flink til å levne alt til siste liten,lekser,regninger,andre gjøremål.Tar ting ofte som det kommer,carpe diem er mottoet mitt.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert