Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-12, 19:57   #1399
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av Becky, her.

Huff, jeg har ikke veid meg på lenge... Startet lavkarbo i januar 2011, og gikk ned rundt 15 kg. Fra jul 2011 har jeg hatt alt for mange utskeielser til å gå ned. Er jo fornøyd med at lavkarbo er blitt den mest naturlige kosten for meg, og at utskeielsene tross alt er unntakene, men er likevel skuffa over meg selv...
Har planer om å ta meg skikkelig sammen etter sommeren, men med noen planlagte utskeielser nå i sommer. Har ikke styrke til å unngå det helt i ferien. Så tenker at det er bedre med noen planlagte, enn en utskeielse som varer i dagevis. Men nå har jeg allerede klart å sprekke igjen da... Men i morgen, da!

Tenker at det kanskje kan hjelpe om jeg begynner å veie meg igjen... Da ser jeg tydeligere konsekvensene av det jeg spiser. Har så inderlig lyst til å gå ned masse mer...

Jeg kjenner meg sååå altfor godt igjen i det du skriver Becky. Det er så innmari lett å bare skeie ut og skeie ut.. Jeg er også veldig flink til å si "Da skal jeg starte, så jeg må virkelig KOSE meg før den tid" og så når den dagen kommer, så finner jeg en ny unnskyldning til å utsette ting enda litt mer...

Vekten hjelper å holde ett øye med. Nå veier jeg meg ikke mer enn annenhver uke, noe som er helt nytt for meg. Det skaper en forventning til meg selv og mine egne resultater og jeg bygger jo også opp mot den dagen jeg skal veie meg, og VET at om jeg ikke er flink så blir jeg skuffet, og da har jeg jobbet 14 dager for INGENTING..

Uansett, jeg er her for deg, og alle de andre flotte menneskene her inne er her for deg. La sommeren komme og gå, sett deg en NÅ ER DET NOK!!! dato etter sommeren, og da lar du "unnskyldninger" være unnskyldninger og så gjør du det som du vet er rett for deg og kroppen din. Du har allerede vært superflink, nå er det bare en siste innspurt igjen!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs.